wanhakeskarilogo

Arkiähkyä ja Espoon luontoa  

Posted by Unknown

Varasin juuri HelMet-verkkokirjastosta Jussi T. Kosken kirjan Arkiähky: Taudinkuvaa & ajankuvaa.
Kirjoja löytyi 27 ja minun varaukseni on 25.
Koskahan kirja tulee minulle?

Meinasin laittaa varauksen noutopaikaksi Keski-Espoon kirjaston, mutta muistin sitten, että Keski-Espoon kirjasto suljetaan helmikuun lopussa.
Ja uusi Entressen kirjasto avautuu huhtikuun alussa.
Mitä jos varaukseni tulee maaliskuussa?
Kirjasto vaihtaa tietenkin noutopaikaksi jonkun toisen kirjaston.
Mutta minä haluan valita itse.

Mistä haluaisin hakea varaukseni mieluiten?
Valitsin noutopaikaksi Sellon kirjaston.
Jos paikka alkaa tuntua väärältä, ehdin muuttaa sitä vielä monta kertaa.

Lainasin myös Keski-Espoon kirjastosta kirjan Kotinurkilta kallioille - Espoon luontokohteet.
Kotikerrostaloni nurkalta alkaa kallio. Minä en vain koskaan ehdi kiipeämään sille kalliolle.
Ehkä ehdin lukea kirjaa kalliosta.

Ehkä ehdinkin.
Kirjalle tuli nyt eräpäiväksi 12.2.2009.
Mutta veikkaan, että kun uusin kirjan tuona päivänä, uusi eräpäivä on huhtikuussa.
Toinen ja kolmas uusiminen vievät eräpäivän jo alkukesään.

Kun Keski-Espoon kirjasto on kiinni maaliskuun, silloin kirjaston kirjoille, levyille ja lehdille tulee pitkä laina-aika. Minun kannattaa lainata Keski-Espoosta enemmänkin tavaraa kotiin!

Viemällä mahdollisimman paljon tavaraa kotiin ennen vanhan kirjaston sulkeutumista, autan samalla kirjaston muutossa.
Autan niitä, jotka joutuvat lastaamaan, nostamaan, kantamaan ja purkamaan satoja raskaita kirja-, lehti- ja levylaatikoita.

Ai niin.
Minä olen yksi niistä reippaista kantajista.

This entry was posted on torstai 15. tammikuuta 2009 at torstaina, tammikuuta 15, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 kommenttia

Lähetä kommentti