wanhakeskarilogo

Maailma on niin kodikas ja pieni  

Posted by Unknown

_DSC0239_edited-1

Minun kännykkäni antoi taskussa merkin saapuneesta tekstiviestistä.
Twitterissä David Lee King kertoi odottavansa Joseph Janesin puheen alkua.
Sehän kiva.
Minä näin Joseph Janesin pari vuotta sitten Helsingissä.
Aiemmin päivällä Roo, jonka näin joulukuussa Lontoossa, kertoi olevansa vielä sairas.
Parane pian, että olet terve, kun Virtual Worlds 2008 alkaa!

En minä tunne näitä ihmisiä, mutta he ovat silti minun yhteisöäni.
Ja tämä on minun maailmaani.

This entry was posted on torstai 27. maaliskuuta 2008 at torstaina, maaliskuuta 27, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 kommenttia

Anonyymi  

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

1. huhtikuuta 2008 klo 3.46
Anonyymi  

Sain teokseni kohdalla blogisi Digg ja Stumble Upon. Nautin käsittelyssä teidän kommentteja.

17. helmikuuta 2013 klo 2.29

Lähetä kommentti